Thursday, February 19, 2009

OPENING MY BLOG

Assalamualaikum.................

Alhamdulillah berjaya jugak akhirnya yana buat blog ni,sebelum ni asyik baca blog org je.Mmg dah lama nak buat blog ni cuma tak tahu je caranya.Maklumlah bukan pandai sangat pun komputer ni.Walaupun hari-hari keje mengadap komputer. Yana pun bukan pandai sangat pun nak mengarang2 ayat ni maklumlah dah lama tak buat karangan dah lama tinggalkan zaman persekolahan.Apapun harap korang semua hepy lah k.

2 comments:

Farra Dhelina said...

layannnn

~ ♥ cik intanurulfateha ♥ ~ said...

.huhu welcome sis :)

Post a Comment