Wednesday, August 26, 2009

balik kampung





Ari minggu sebelum puasa yana balik kmapung husband kat batang kali ulu yam.maklumlah nenek seri nak wat kenduri arwah atuk 40 hari dan sempena nak menyambut bulan puasa...yanag just balik dengan MIL and husband .FIL kena kerja..sebenarnya terus terang yana bagitahu sebelum ni yana tak berapa biasa sangat kalu balik sana maklumlah yana jarang balik sana.jadi kemesraan tu takde sangat.tapi sejak setahun ni boleh dikatakan selalu gak balik dah ok sikit lah.boleh lah nak mesra2 dgn keluarga diaorg.yelah bila kita dah berkahwin ni kan kita kena lah pandai2 bawak diri mesra2 dgn orang.perjalanan balik sana pun makan masa dekat 2 jam gaklah.lewat malam baru kitaorg balik.dalam kul 1 pagi baru sampai umah.yana tak bermalam pun kat sana sbb FIL tinggal kat umah kan.kat sini adalah gambo yana and alya enterframe dalam kereta.









1 comments:

cik intanurulfateha said...

comelnyeeeeeeeeee alya

Post a Comment