Wednesday, January 20, 2010

aku meronggeng

Sempena bezday aku aritu aku ambik cuti ....aku keluar dengan kawan baik aku masa kat upm dulu....dia aku anggap macam adik aku sendiri lagipun mak ayah dia ni dah jadi mak ayah angkat aku.....kitaorg keluar pergi jusco bukit tinggi ingat nak pergi jCard kat bukit raja tapi macam tak sempat sebab keluar rumah pun dah lambat siap kan cik abang nak pergi keje....keluar tu berdua je cik abang aku tak ikut pun...dia keje..hari tu dia bagi line kat aku nak rasa free sikit....

kitaorg mula2 jumpa tu macam malu2 je tak tahu nak cakap apa.maklumlah lama tak jumpa..tapi lepas tu tak hengat gelak2 sampai tak pandang orang lain...kitaorg g tgk avatar.best gila cite tu walaupun lama tapi tak terasa lama pun.lepas tu kitaorg pergi makan kat laksa shack.teringin nak makan laksa sarawak.dah lama tak makan.dulu kat sarawak selalu makan.tapi bila dah lama tak makan macam tekak ni tak leh terima je nak makan.last2 tak habis....

member aku lah nak cari baju maklumlah dia tgh diet sekarang dah turun 10 kg ok dalam masa sebulan.nak cari baju lah kan.maklumlah dah kuwus.(aku sangat jelous ok)....dalam kul 6.30 kitaorg keluar dari situ.satu hari berjalan memang best sangat.cik abang pun tak kacau.petang tu masa nak balik baru call tanya balik bila....aku ni dah kawin dah beranak pun keluar dgn anak dara tak hengat ko.lupa sekejap....tapi best gila lah ingat masa zaman muda2 dulu....



kat mana je kitaorg bergambo.dah lama tak rasa mcmne.....
thanks izi present sandle tu.izi umur dah bertambah bila ko nak bertemu jodoh ni aku teringin nak tgk ko naik pelamin........untuk cik abang tersayang thanks untuk handbag tu k.....tahun depan nak lagi.....

0 comments:

Post a Comment