Wednesday, January 13, 2010

umur bertambah lagi





Happy bezday to me ...... happy bezday to me......happy bezday to me.....happy bezday to me...
bukan ari ni tapi esok.....tak sabar nak tiup lilin....esok aku bercuti sbb nak g celebrate dgn my best friend memang aku dah kenal lama.dah macam adik aku dah budak ni.....kitaorg nak outing berdua je esok.boleh lah enjoysssssssss....ehheh esok aku akan publish k....husband kerja jadi nya g lah dgn orang lain.husband celebrate tunggu weekend k.Bezday kawan aku ni sehari je selepas aku so bolehlah sekali kan.sebenarnya keluar tu pun bukan niat nak g celebrate pun ...kitaorg memang nak jumpa sbb dah lama tak jumpa macam jauh je kitaorg ni kan....sorang kan subang sorang kat banting....

esok genap lah umur aku 17 tahun..hahhaha perasan lebih ini budak....taklah 27 tahun takyah rahsiakan umurlah sedar diri dah tua...lagi 3 tahun je nak masuk 30 tahun....wawawa banyak tak buat lagi umur dah bertambah...anak baru sorang macamne ni.....banyak aku tak settle lagi ni wei....sempat ke nak buat semua ni....ptptn tak settle lagi,anak tak tambah lagi.kurus kan badan belum berjaya lagi...menjahit lum pandai lagi...ehhhe banyak lagi ni...

disebabkan aku lahir bulan 1 kan jadi setiap tahun baru cepat je umur aku bertambah..takpelah cepat matang kan....aku ni sebenarnya tak kisah pun bezday2 ni...orang tak ingat pun takpe tapi kalu husband kena WAJIB INGAT ok....kalu tak ingat tido luar....hahha ganas nya taklah aku sekejam itu ok.....abang takyah bagi hadiah pun takpe sebab dah besar2 mcmne malulah nak hadiah tapi kalu bagi kete merc ke handbag macam dato' ct ke ok gak.....ahhah nak kena lempang kang laki aku tinggal baju dalam je kang semua dah gadai....hehehh lainlah kalu laki aku mcm dato' k.jangan nak perasan k.walau apa pun abang tetap husband yang ayang sayang sampai bila2 .....

0 comments:

Post a Comment