Thursday, January 14, 2010

sungai congkak

salam....

dah lama aku peram gambar ni...tak tahu kenapa lah mood aku ni nak tulis malas sangat...sekarang rajin bukak facebook je.lagipun kadang2 sibuk wat keje nak tulis entry pun lupa....
tangguh2 last2 arini nak tulis gak sebab facebook slow nak bukak arini.hahhah..

cerita sungai congkak ni aku pegi dgn family aku ...bawak mak mertua sekali .dah lama teringin nak pergi tapi tak pergi2 sebab alya kecik lagi ni dah besar leh lah bawak...tapi dia takut air lah asyik nak berdokong je.sabo jelah...tapi aku saja je masuk kan dia kat air biar dia berani sikit....mula2 tu jerit2 lah tapi lama2 ok dah.suka sampai taknak naik dah.sampai mak mertua panggil suh naik sebab takut alya selsema plak.dia ni sensitif sikit.....





budak2 ni paling suka sekali mandi sampai lupa nak makan....budak2 ni anak akak aku diaorang lah yang suka layan alya....mak2 budak ni keje nya makan je mana semua tak demoks..hahhahah

0 comments:

Post a Comment